tisdag 17 mars 2015

Hyr ut stuga i Turkiet!

Bilderna är tagna ifrån:

Shopping bild: floffimedia / Foter / CC BY-SA 

Roman Bridge bild:  D-Stanley / Foter / CC BY Moské bild: CharlesFred / Foter / CC BY-NC-SA

Havet och sol bild: CharlesFred / Foter / CC BY-NC-SA

Turkiets flagga bild: Photo credit: Bengavoice / Foter / CC BY-NC-ND

Jag har tagit fakta från www.wikipedia.se.  
Jag har även hittat lite fakta från Libers, Athlas (2011).




                                                 


Hoppas att ni väljer min stuga! // Pontus








7 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag heter Oliwer och är 23 år. Din stuga värkar jättemtsig och fin, jag undrar om den är ledig juni till juni. Turkiet har läge varit ett drömresemål för mig och till sommarn tängte jag åka dit. Har du något favoritställe i Turkiet? Du kan nå mig i klädaffären tacksam för svar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Oliwer! Vad kul att du vill hyra ut min stuga. Min stuga kan vara ledig hela juni, så det gå jätte bra då. Mitt favorit ställe är nog Roman bridge som jag pratade om. Det är väldigt vackert att stå där, man kan även se en Moské därifrån. Hoppas att du är sugen fortfarande! // Pontus :)

      Radera
  3. Hej! Jag heter Raheem och är 19 år. Jag skulle vilja hyra din stuga i Turkiet. Jag gillar Turkiet och man kan sola och bada. Är stugan ledig vid andra veckan i juli? Jag har alltid velat besöka en moské. Hör av dig om den är ledig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Raheem! Det är verkligen perfekt väder i Turkiet för att bada. Det är verkligen roligt att du vill hyra ut min stuga. Jag ska vara hemma första veckan i juli, men den andra veckan går perfekt. // Pontus ;)

      Radera
  4. Tjatja, det är jag Elsa från djuraffären. Din stuga verkar perfekt.
    Jag skulle vilja hyra den i November, funkar det?
    Kan jag ta med mig mitt husdjur?
    Vilken plats skulle du rekommendera för mig och min bror och två kompisar?

    Kika gärna in i djuraffären någon dag :D

    SvaraRadera
  5. Hejhej Pontus, jag heter Tove och är 19 år. Din stuga såg jätte mysig ut och jag skulle jätte gärna vilja hyra den. Funkar det bra tredje veckan i september? Får jag hyra den i 2 veckor? Får jag ta med mig husdjur? Hör av dig om de funkar. ;))

    SvaraRadera